<skill id="1129" levels="7" name="Summon Reanimated Man">
<table name="#mpConsume">78 94 110 119 127 133 137</table>
<table name="#itemConsumeCount">2 3 3 2 4 2 4</table>
<table name="#itemConsumeCountOT">1 1 2 3 3 4 4</table>
<set name="mpConsume" val="#mpConsume" />
<set name="itemConsumeId" val="1459" />
<set name="itemConsumeCount" val="#itemConsumeCount" />
<set name="itemConsumeIdOT" val="1459" />
<set name="itemConsumeCountOT" val="#itemConsumeCountOT" />
<set name="itemConsumeTime" val="240000" />
<set name="power" val="0.0" />
<set name="target" val="TARGET_CORPSE_MOB" />
<set name="hitTime" val="1000" />
<set name="reuseDelay" val="20000" />
<set name="skillTime" val="1000" />
<set name="skillType" val="SUMMON" />
<set name="isMagic" val="true" />
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE" />
<set name="castRange" val="50" />
- <!-- Summon-specific
-->
<table name="#npcIds">12192 12193 12465 12466 12467 12468 12469</table>
<set name="npcId" val="#npcIds" />
<set name="expPenalty" val="0.15" />
<set name="isCubic" val="false" />
<for />
</skill>
<skill id="1154" levels="6" name="Summon Corrupted Man">
<table name="#mpConsume">70 87 103 115 123 130</table>
<table name="#itemConsumeCount">3 3 3 3 3 3</table>
<set name="mpConsume" val="#mpConsume" />
<set name="itemConsumeCount" val="3" />
<set name="itemConsumeId" val="1458" />
<set name="power" val="0.0" />
<set name="target" val="TARGET_CORPSE_MOB" />
<set name="hitTime" val="1000" />
<set name="reuseDelay" val="20000" />
<set name="skillTime" val="1000" />
<set name="skillType" val="SUMMON" />
<set name="isMagic" val="true" />
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE" />
<set name="castRange" val="50" />
- <!-- Summon-specific
-->
<table name="#npcIds">12194 12195 12196 12470 12471 12472</table>
<set name="npcId" val="#npcIds" />
<set name="expPenalty" val="0.9" />
<set name="isCubic" val="false" />
<for />
</skill>